Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2010 20:58 - За старите дрехи и...засегнатото самолюбие
Автор: zippo Категория: Други   
Прочетен: 3720 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Днес обхаванат ог ентусиазъм направих чистка на гардероба си. Извадих всички закачалки и ги нахвърлях върху спалнята. После някак импулсивно ги разделих на две купчини: Нужни и за изхвърляне. Втората камара застрашително нарастваше с всяка минута. Първата остана почти символична.
  Дрехи! Отворих си бира. Подредих няколко закачалки с костюми и ризи, и се загледах в ненужните.
Повечето от тях не са обличани с години. Всяка пролет се каня да ги изхвърля и все отлагам. Харесвам повечето. И сега сърцето ми се свива, но... натъпках ги в чувал и ги извърлих.
Можех да ги подаря, но щеше да е мъчително да ги виждам облечени на някого. Всеки парцал си има история и носи спомен.
  Втора бира, усмивка и въздишка на облекчение. Няма ги! Край!
Ново начало. Ще си купя нови и ще запълня празнините.
 Осъзнавам, че все пак това са само дрехи. Де да можеше да е така и със спомените и емоциите.
Някой от тях направо си плачат за прочистване.
   Звуча малко сантиментално и дори философски, но Дявол го взел имам си причина. Сериозна при това.
 Почти бях щастлив когато ме поляха сякаш с вряла вода.
 Звънна ми приятел и ме покани "на чашка". С него не се виждаме често това лято и се зарадвах, че имаме свободно "полувреме".
  Купих бутилка и пред вратата му, почти с пръст на звънеца чух познат смях. Вдървих се. Обля ме пот. Като тинейджър се метнах в асансьора надолу. Пред входа запалих цигара и му позвъних на мобилния.
" Ей, къде се губиш? И Яна е тук с новия си. Идвай вече,  де!"
Яна!? Знаех, че е там. Чух я. С нея бяхме заедно четири години и се разделихме приятелски. Чуваме се често и си говорим за всичко. Мислех, че сме близки. И за новия знаех, но ето...
Решила е първо да го запознае с Цветан.
   Заболя ме! Майната им  на старите спомени.
 Направих нова чистка. Този път " изчистих" бутилката от съдържание.
    Поне за миг не искам да разсъждавам за нищо. За нищо!
         Някой мигове трябва да бъдат заличени.
         Живота трябва да започне начисто!



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deleted-4udovi6teto - Правилно, човече!
15.09.2010 21:24
Купи още едно шише! И ела да пресушим тарата! :-))))))))))
Добре написано.
Чудовището
цитирай
2. mamas - Много добра философия.
15.09.2010 21:33
Поздрави!
цитирай
3. анонимен - delete
16.09.2010 09:33
Винаги съм си мечтала за копче delete за такива кофти спомени и емоции :)))
цитирай
4. zippo - :) Става! Претенции за марката на шишето?
16.09.2010 22:15
4udovi6teto написа:
Купи още едно шише! И ела да пресушим тарата! :-))))))))))
Добре написано.
Чудовището

цитирай
5. zippo - Ех, mamas
16.09.2010 22:17
само ако можех като теб да го пресъздам в рими.
Поздрави и на теб!
цитирай
6. zippo - И аз! И аз!
16.09.2010 22:18
анонимен написа:
Винаги съм си мечтала за копче delete за такива кофти спомени и емоции :)))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zippo
Категория: Други
Прочетен: 60940
Постинги: 14
Коментари: 33
Гласове: 1542
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031