Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2019 19:40 - 24 Моления по броя на часовете на деня и нощта от Свети Йоан Златоуст
Автор: teomira Категория: Други   
Прочетен: 278 Коментари: 0 Гласове:
2



 




image





1. Господи,  не ме лишавай от Твоите Небесни блага, Господи, избави ме от

     вечните мъки. 


2.  Господи,  ако с  ум или мисъл, с думи, или дела съгреших, прости ми. 


3. Господи,  избави ме от всяко незнание и забрава, малодушие и вкаменело




    безчувствие. 


4. Господи,  избави ме от всяко изкушение. 


5.  Господи,  просветли моето сърце, което лошото пожелание помрачи. 


6.  Господи,  аз като човек съгреших, а Ти като милосърден Бог,  ме помилвай,

  
     като  виждаш немощта на душата ми. 


7. Господи,  прати ми на помощ Твоята благодат, за да прославя Твоето Свято

   
   име. 


8.  Господи, Иисусе Христе, запиши мене, Твоя раб в книгата на живота и ми дай 


     добър край. 


9. Господи,  Боже мой, макар и нищо добро да не сторих пред Тебе, но по Твоята


    милост дай ми да поставя добро начало. 


10. Господи, поръси сърцето ми с росата на Твоята благодат. 


11.  Господи на Небето и Земята, помени в Твоето Царство мене грешния, 


        безсрамен и нечист Твой раб. 


12.  Господи,  приеми ме в покаяние. 


13.  Господи,  не ме изоставяй. 


14.  Господи,  не допускай да изпадна в беда. 


15.  Господи,  дай ми добра мисъл. 


16.  Господи,  дай ми сълзи и умиление и да помня смъртта. 


17.  Господи,  дай ми да мисля за изповядване на моите грехове. 


18.  Господи,  дай ми смирение, целомъдрие и послушание. 


19.  Господи,  дай ми търпение, великодушие и кротост. 


20.  Господи, насади в мене корена на доброто и в сърцето ми - почит към Тебе. 


21. Господи, удостой ме да Те обичам от цялата си душа и помисъл и във всичко


    да  върша Твоята воля. 


22.  Господи, закриляй ме от лоши човеци и от бесове, и от страсти, и от


        всякакви други неприлични неща. 



23.  Господи, Ти вършиш, каквото пожелаеш : нека бъде Твоята воля и в мене 





        грешния, защото си благословен во веки. 


24.  Амин. 








Свети Йоан Златоуст 
   
         (354-407)



















Тагове:   молитва,   грехове,   покаяние,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teomira
Категория: Политика
Прочетен: 1192558
Постинги: 1214
Коментари: 84
Гласове: 1068
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. blog