Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2013 15:53 - МАРИЯ, ЦАРИЦЕ НАША
Автор: teomira Категория: Изкуство   
Прочетен: 1283 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.07.2013 15:56


Християнски песни
**************

МАРИЯ ОБИЧАМ

Мария обичам от всичка душа,
в радост и жалост, аз съм и слуга.
Сърцето ми вечно за Тебе гори,
за Тебе, Мария то силно тупти.

О, сладка Девице и Майко добра,
за Тебе живея в любов и хвалба.
Ти обща си Майка, чието дете
аз искам да бъда от всичко сърце.

Стори, о, Мария да бъде така:
да те повикам в часа на смъртта.
А ти ми тогава ръката подай,
води ме нагоре в Небесния Рай.


**************

МАРИЯ, ЦАРИЦЕ НАША

Мария, Царице наша, О, Божия Майко свята.
Ние сме пред Тебе, тук на колене, бдим и се молим.
Закриляй ни, Майко свята, закриляй чедата свои.
Бога да хвалим, Тебе да славим до сетния си час.
Мария, Царице наша, закрилнице, Майко свята.
Ние сме пред Тебе, мислим за Тебе, бдим и се молим.

**************
МАЙКА НЕЖНА

Майка нежна, милостива, в Небето имам аз.
Щедро Тя над мен излива благодати всеки час.
Здравей, Здравей, Здравей, Мария!
Тази Майка аз обичам от сърце и от душа.
Днес пред нея се обричам никога да не греша.
Здравей, Здравей, Здравей, Мария!
Но без нея аз не мога удържа този обет свят.
Само с нея и с Бога мощен ставам в грешен свят.
Здравей, Здравей, Здравей, Мария!

**************

Аз искам, свята Мадоно да бъда твое дете.
Вземи ме, свята Мадоно до святото си сърце.

**************
ИСКАМ, МАЙКО

Искам с Теб да говоря за Твоята любов към сина,
толкова искам и Твоите мисли да доловя.
Как си се чувствала, щом си избрала Ти тази съдба
и си узнала, че Твоят син принадлежи на света?
Аве, Мария! Аве, Мария! Аве, Мария! Аве, Мария!

Искам да знам Ти на него какво си му разказвала,
знаел ли е Той за мисията си на тази земя?
Колко ли пъти, Ти тайно горчиво си плакала,
щом, Майко си усещала, че близо е Той до смъртта?
Аве, Мария! Аве, Мария! Аве, Мария! Аве, Мария!


**************

МАРИЯ, ЕДИНСТВЕНО ЦВЕТЕ

Мария, единствено цвете сред нас, родена си Ти.
Ти ни разбираш, от Теб идва благодатта.
Мария, с Тебе е Бога, думите все не достигат за Теб.
Ave, Maria, Ave! Ти си Небето за Бога.Ave!
Мария, Ти си ни Майка, на Теб в тишина Бог говори.
Крепост Твоето сърце е, сигурен пристан е то за нас.
Мария, в Теб е живота, целият свят прославя Те днес.
Ave, Maria, Ave! Ти си Небето за Бога.Ave!


**************
МАРИЯ, МАЙКА СВЯТА

О, Мария – Майко свята,
аз на Теб се посветявам,
докато съм на земята,
искам да Ти подражавам.

Теб за Майка аз избирам,
о, Мария, чиста, свята,
помогни ми да презирам
всичко грешно на земята.

Направи ме да обичам
скромността и чистотата,
та на Тебе да приличам –
твар си Ти, най-добрата.

В Твоите ръце полагам
ум, очи, душа, сърце
и живота свой залагам
да ме заведеш в Небесата.


***********************************************

image




Тагове:   Мадона,   Мария,   царица,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teomira
Категория: Политика
Прочетен: 1205213
Постинги: 1233
Коментари: 84
Гласове: 1070
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. blog