Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2013 18:58 - ХВАЛЕН СИ ГОСПОДИ, МОЙ!
Автор: teomira Категория: Поезия   
Прочетен: 917 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.12.2013 10:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    ***************



"Хвален си, Господи мой!
Хвален си, Господи мой!
Хвален си, Господи мой!
Хвален си, Господи мой!

Ти си създал всички неща –
слънце, звезди, луна и вятър;
вода и огън, цветя и птици,
поля, гори, реки, морета.

Хвален си, Господи мой!
Хвален си, Господи мой!
Хвален си, Господи мой!
Хвален си, Господи мой!

Ние живеем, за да Те хвалим,
ние живеем, за да ти пеем.
Ти ни обичаш, ние Те обичаме;
заради Тебе всички сме братя.

Хвален си, Господи мой!
Хвален си, Господи мой!
Хвален си, Господи мой!
Хвален си, Господи мой!

Ти си обичан от всички ни, Господи!
Хвален бъди от всички ни, Господи!
Изпълвай сърцата, душите ни, Господи!
Само така ние ще живеем.

Хвален си, Господи мой!
Хвален си, Господи мой!
Хвален си, Господи мой!
Хвален си, Господи, мой!”

**************

”Имам нужда от теб да си близо до мен.
Ти си извор в живота, Ти си моя надежда.
Моля те, Исусе, помилвай ме.”



**************

Благословен да си, Господи, че ни даде този хляб.
Той е плътта, Твоята плът, храна за вечен живот.
Алелуя, Алелуя, Алелуя.

Благословен да си, Господи, че ни даде това вино.
То е кръвта, Твоята кръв, която Ти за нас проля.
Алелуя, Алелуя, Алелуя.


*********************



image

 





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teomira
Категория: Политика
Прочетен: 1209907
Постинги: 1237
Коментари: 84
Гласове: 1070
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. blog