Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2013 14:51 - СБОГОМ, КРАСАВИЦЕ
Автор: teomira Категория: Политика   
Прочетен: 1401 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 02.08.2013 18:25


BELLA CIAO

Una mattina, mi son"svegliato,
o, bella ciao, bella ciao,
bella ciao, ciao, ciao.
Una mattina, mi son"svegliato,
e ho trovato l"invasore.

O, partigiano, porta mi via,
o, bella ciao, bella ciao,
bella ciao, ciao, ciao.
O, partigiano porta mi via,
che mi sento di morire.

E se io muoio da partigiano,
o, bella ciao, bella ciao,
bella ciao, ciao, ciao.
E se io muoio da partigiano,
tu mi devi seppellire.

Mi seppellirai lassщ in montagna,
o, bella ciao, bella ciao,
bella ciao, ciao, ciao.
Mi seppellirai lassщ in montagna,
sotto l"ombra d"un bel fiore.

E la gente che passerа,
o, bella ciao, bella ciao,
bella ciao, ciao, ciao.
E la gente che passerа
e dirа: "O, che bel fiore".

E questo il fiore del partigiano,
o, bella ciao, bella ciao,
bella ciao, ciao, ciao.
E questo il fiore del partigiano,
morto per la libertа.


***************************************************************

СБОГОМ, КРАСАВИЦЕ

В ранна утрин, когато станах
прекрасна моя, казах чао, казах чао, чао, чао.
В ранна утрин, когато станах,
видях агресора у нас .(2)

О, партизани с Вас ме вземете,
прекрасна моя, казах чао, казах чао, чао, чао.
О, партизани с Вас ме вземете,
че тук от мъка ще умра. (2)

И ако падна, другари в боя,
прекрасна моя, казах чао, казах чао, чао, чао.
И ако падна, другари в боя,
вземете моя автомат! (2)

А мене нейде, край росно цвете,
прекрасна моя, казах чао, казах чао, чао, чао.
А мене нейде, край росно цвете,
ме погребете под върха! (2)

Ще минат хора, ще каже някой,
прекрасна моя, казах чао, казах чао, чао, чао.
Ще минат хора, ще каже някой -
прекрасно цвете под върха! (2)

А то е цвете за партизанин,
прекрасна моя, казах чао, казах чао, чао, чао.
А то е цвете за партизанин,
загинал в бой за свобода. (2)





*********************************************




image




Тагове:   италия,   фашизъм,   партизани,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teomira
Категория: Политика
Прочетен: 1205322
Постинги: 1233
Коментари: 84
Гласове: 1070
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. blog