Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2023 06:04 - Отново бях поръчана и проследена незаконно от клиенти на правосъдието
Автор: teomira Категория: Други   
Прочетен: 489 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.01.2023 20:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 




image

image








Вчера отново бях проследена, без да усетя, защото никога не се обръщам назад. Клиенти на правосъдието, които ще бъдат осъдени на 6 г. и  9 г.  затвор за извършени престъпления срещу мен отново се престараха. На 30 януари в  16. 00 ч. ме чакаше много мръсен непознат  циганин с черно палто пред кулинарния магазин "Дилема" в Плевен. Влезе след мен и ми отправи ужасна обида зад гърба. После излезе и пак ме обиди.Говореше с няколко от продавачките. Успях да разбера, че е безпризорен и безработен.Обикаля кварталите. Отмъстителните и злобни  престъпници не се спират пред нищо.Подходът им е елементарен. Когато се приближих към входа на кооперацията, към мен се отправиха непознати мъж и жена в много бедни дрехи и жената ме посочи с пръст, след което ми отправи отвратителна обида. Явно са им дали по 20 лв. за тази смешна акция. Проследяването на невинен човек е незаконно.Обидата е подсъдима. Целта е прозрачна. Уви, след като завърших право и започнах да работя, съм била жертва на доста незаконни проследявания от гузни лица, които бяха клиенти на правосъдието.Проследяванията винаги бяха придружени с чудовищни обиди и закани.Когато се засегнат интересите на лица, които са  част от криминалния контингент, тогава следва зловещата им атака.

Престъпниците никога не си признават вината.
Почти винаги съм била сама срещу държавната мафия, срещу мафията на адвокат Нели Славейков Спасова и срещу главорезите на мафията в с. Лесидрен, община Угърчин, област Ловеч. 

Нели Спасова работеше в София и побесня след преписка в полицията срещу сина и Юлиян. Тя живееше в София, кв. " Дружба" 2, район Искър, бл.266, вх. Б  ап.34., на първия етаж.Уверих се, че е част от мръсния подземен свят.Давеше се в отмъстителност, но нищо не постигна.Умираше от яд и злоба.
Тормози ме доста години и накрая се отказа, защото видя, че няма смисъл.




Едва останах жива и неизнасилена от престъпни елементи,  когато  живях 6 г. и 5 месеца в с. Лесидрен. Това село е държава  държавата.Няма никаква охрана и сами момичета като мен бяха  постоянно жертви на апаши. Полицаи от РПУ Угърчин начело с началника Иван Царевски се съюзиха със селските разбойници срещу мен.Подкрепяше ги и кметът-  лудият Борис Нешев заедно с лудата си секретарка, любовницата му Тинка Калчева.И двамата са пенсионери с килийно образование, но още седят на държавния селски кокал.Борис Нешев е бил дълги години безработен и много беден. 


 Първоначално ми оказваха съдействие, което е отразено в прокурорски преписки и полицейски документи, но после се наложи да търся помощта на полицаи от Ловеч, дори от София.Когато полицаи не искат да защитят жертви на престъпни посегателства е редно да се отстранят.

Нели Спасова заплаши всички свидетели, между които бях и аз. След това започнаха страшните атаки на подчинените и престъпни групи.Издържах на ужаса.Беше 1997 г. Вбесих мафиотите с поведението си, в което нямаше никакъв страх. 

През февруари  1997 г. тази врачанска циганка адвокатка  заедно с мъжа си Юрий  Спасов ми позвъни на звънеца и след това започнаха страшните смъртни  заплахи.Затворих веднага, защото не ми се слушаше този ад.Вечерта преди 1 март 1997 г. се позвъни отново като на шпионката имаше залепено черно тиксо.Въпреки всичко отворих, защото не се страхувах от такива неща.На вратата беше поставен малък найлонов плик, залепен с черно тиксо за вратата,  в който плик  имаше мартеница, изцапана с много кръв  и едно малко шише с кръв.Шишето беше полуразлято. 
Вътре имаше и  един лист, върху който с печатни букви беше написано следното:

" Мартеница с кръв за Десислава Петкова

Честита Баба Марта!

Ние сме недосегаеми, защото сме много силни.

Ще бъдеш изнасилена и залята с газ.После ще те запалим."


Когато отворих, видях другия син на Нели Спасова 10- годишния Мирослав Спасов да стои пред вратата.След това излезе навън.
 Полицията не реагира, защото вече Нели Спасова била предупреждавана.Казаха ми да си запазя листа със заплахата.


Аз съм една от най- заплашваните  юристи на България заради будната си гражданска съвест и търсене на правосъдие.
И така вече 27 г.
Никога няма да забравя и другите поръчани криминални посегателства срещу мен.

Особено отвратително е да се изпита всичко това.





 Почтените юристи имат много тежък живот. Със СРС ще се установи кой се обади на циганина, за да ме поръча? Подлеците никога няма да се свършат. Ще поместя след няколко часа снимката на този циганин.Може да е известен на полицията. Само много пропаднали и гнили криминални развалини могат да прибягнат до такава саморазправа.Целта е отмъщение. Най- важното е, че ще се отнемат завинаги от съда  правата на една група от съдии, прокурори, полицаи и психиатри от Плевен и Ловеч  да упражняват професията си, защото са извършили много тежки  престъпления по служба. Същите ги очаква затвор. Писмените доказателства са повече от ясни. Разобличението е перфектно. Снимките и имената на тези бандити трябва да бъдат публикувани във всички вестници, защото са много опасни за обществото.
За апашите, водещи криминален начин на живот, отмъщението към жертвите е много важно.
Преживях поредната наказателна и брутална  акция от антропологични престъпници.







image
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teomira
Категория: Политика
Прочетен: 1204488
Постинги: 1233
Коментари: 84
Гласове: 1070
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. blog