Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2013 16:29 - В МОИТЕ МИСЛИ СИ, ГОСПОДИ
Автор: teomira Категория: Изкуство   
Прочетен: 1255 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.07.2013 17:18


***********************************************

В МОИТЕ МИСЛИ СИ, ГОСПОДИ

В моите мисли си, Господи.
В моите мисли си, Господи.
В моите мисли си, Господи.
В моите мисли си Ти.

Защото Ти ми даде живота,
защото Ти ми даде милостта,
защото Ти ми даде любов,
ми даде надеждата.

Моята сила си, Господи.
Моята сила си, Господи.
Моята сила си, Господи.
Моята сила си Ти.

Защото Ти ми даде живота,
защото Ти ми даде милостта,
защото Ти ми даде любов,
ми даде надеждата.

Моята радост си, Господи.
Моята радост си, Господи.
Моята радост си, Господи.
Моята радост си Ти.


Защото Ти ми даде живота,
защото Ти ми даде милостта,
защото Ти ми даде любов,
ми даде надеждата.


*****************************************

ПЛОД ОТ РОДНАТА ЗЕМЯ

Плод от родната земя, от труда на всички хора,
хляб насъщен на живота, всекидневната за нас храна.

Ти, веднъж го взе в ръка, преломи го с Твоите братя,
хлябът Твоя плът е вече – за човек единствена храна.

Ще бъда хляба, ще бъда вино в дните ми земни, в Твоите длани.
В сърцето ми ще те стая, цял себе си ще Ти поднеса,
нека се жертвам само за Теб.

Плод от родната земя, от труда на всички хора,
вино от лозята наши, споделено на трапезата.

Ти веднъж го взе в ръка, преломи го с Твоите братя,
виното е вече кръвта ти и за мен даряваш се сега.

********************************************

НЕБЕСЕН ХЛЯБ


Хлябът Небесен си Ти, Исусе,
път на любовта, да бъдем като Теб.

Не, не е студена земята, Ти, Ти остана с нас,
да се храним с Теб, хляб на живота.
Ти дари Твоята любов на всички хора.

Да, Небето е тук на тази земя. Ти, Ти остана с нас
и ни отведе в Твоя дом, там ще живеем заедно
за вечни времена.

Не, нямаме вече страх от смъртта, Ти, Ти остана с нас.
Който живее с Теб, живее вечно.
Ти, Боже си с нас и за нас, Бог е между нас.

******************************************

image

 

 

 




Тагове:   Бог,   небе,   хляб,   вечен живот,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teomira
Категория: Политика
Прочетен: 1205869
Постинги: 1233
Коментари: 84
Гласове: 1070
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. blog