Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2012 18:36 - "Съдия" Ангел Павлов от СРС два пъти дава ход на Дело на 2 поредни заседания?!
Автор: teomira Категория: Новини   
Прочетен: 2203 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 18.12.2013 09:39



image

На съдебни заседания от 23 юли 2012 г. и 4 септември 2012 г. "съдия" Ангел Павлов от 106 състав на СРС си позволява да дава два пъти ход на НЧХД №7159/2011 Г. ИЗУМИТЕЛЕН СЪДИЗЪМ!!Как е възможно в противоречие с ОКРЪЖНО №79 на Министерство на Правосъдието да се гледа Делото без мен?!Изрично "съдия" Ралица Герасимова е записала, че е необходимо моето присъствие.До 4 септември 2012 г. са проведени общо 9 незаконни съдебни заседания в противоречие на принципа NON BIS IN IDEM. Не желая "адв." Петко Георгиев Янакиев да ме представлява и не съм доволна от неговите действия в съда.Незабавно следва да се отнемат правата на адвокатите Станьо Тодоров Михайлов, Катя Димитрова Колева, Катя Колева Пеева и Пламен Йорданов Ангелов за 5 години, защото са извършили престъпление от общ характер срещу мен, знаейки, че е нарушен основополагащ римски принцип.Незабавно да се намеси председателят на СРС и прокурор Румяна Стоянова, която прекрати преписката по същия казус срещу мен още през 2009 г.Няма никакво НЧХД и следва да се прекрати този фарс.Прочетох с изумление свидетелските показания на Десислава Иванова Войновска, която била помощник възпитател в ОДЗ №9, Кръстьо Тодоров Стоянов, Върба Василева Вулова, майка на журналиста Георги Вулов и свекърва на журналистката Боряна Семкова, Атанас Димитров Джаров, който работел във "Валмекс"ЕООД.Пари ли ти трябват, Боряна Семкова,пари ли - -няма да получиш и цент от този фарс.Всичките свидетели са извършили набедяване и ще ги подложа на детектора на лъжата.
Ето какво пише Десислава Иванова Войновска в Обяснението си на досъдебното производство:
"Аз не си давам децата на детска градина, защото се тровели с отрова.От това аз разбрах, че Десислава Петкова не е добре."Какво общо имам аз с двете деца на лицето Десислава Иванова Войновска, не знам.Детектора на лъжата веднага ще ги разобличи, в това съм убедена.
Чакам прокурори, които да се самосезират срещу чудовищния престъпник Ангел Павлов, който явно не е наясно с НПК и трябва да понесе наказателната си отговарност.Полицията е предоставяла сведения за моите родители и брат ми - къде живеят и как се казват.Какво искате от моето семейство.
На 11 юли 2012 г.подадох сигнал срещу Росица Георгиева Стоянова до VІІ РПУ с искане да ми се предостави информация относно факта, че е лежала доста дълго време в психиатрия и е болна от епилепсия.Какви хапчета пие сега психичноболната Росица Георгиева Стоянова и ще бъде ли поставена под запрещение от Софийски Окръжен съд по искане на прокурора, т.к. същата става многа опасна.До днес 11 септември 2012 г.нямам отговор и не знам защо.Сестра и, майка и, баща и, баба и също са лежали по психиатрии и тя е психично обременена. Баба и се е обесила преди године с чаршаф в банята на лирата.
Не чакай хилядарки от това дело, Росица - няма да стане.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teomira
Категория: Политика
Прочетен: 1205625
Постинги: 1233
Коментари: 84
Гласове: 1070
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. blog