Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2014 11:28 - Престъпления по служба, осъществени от български магистрати и полицаи
Автор: teomira Категория: Политика   
Прочетен: 1829 Коментари: 0 Гласове:
1





image















            * * * * * * *

 

Сигнал

 

 

                                                          срещу

 

 

прокурор Антония Делчева – СРП

съдия Красимир Влахов - ВКС

съдия Ралица Герасимова – Окръжен съд, гр. Русе

съдия Ангел Павлов – СРС

прокурор Димитър Вълчев - ВКП

прокурор Евгени Трифонов - ВКП

 

 

 * * * * * * * 

 

 

 

Лицето Ралица Герасимова е съдия в Наказателно отделение, 106 състав при Софийски Районен съд. Същата в качеството си на съдия-докладчик е издала Разпореждане по Н. Ч. Х. Д. № 7159/2011 г. от 13 юни 2011 г. за даване ход на Тъжба, подадена от лицето Росица Георгиева Стоянова, но забележете, без да е налице Постановление на прокурор от Софийска Градска Прокуратура (СГП) . Разследващите полицаи от VІІ РУП - СДВР в гр. София Явор Янев и Бойчо Благоев, които работят в приемна, находяща се в бл. 350, кв. "Младост" ІІІ, умишлено не ми предоставиха Постановление на прокурор Антония Делчева, издадено на 8 октомври 2010 г. С действията си тези служители на МВР нарушиха чл. 228, ал.1 от НПК, т. к. ми бе отнета възможността за запознаване с материалите, свързани с досъдебното производство. Чл. 228, ал.2 от НПК вменява в задължение на разследващия орган да разясни тези материали, а при нужда да ги прочете. При все, че бях лишена от възможността да прочета тези материали, се наруши чл. 229 от НПК и така аз не можах да направя искания, бележки и възражения. Погазен бе чл.200 от НПК, т. е. отне ми се възможността за обжалване пред СГП. Единственото, което прочетох, бе ІІ - та Тъжба от Росица Георгиева Стоянова от месец май 2010 г., но със същото съдържание като предходната и Тъжба от 2009 г. Тъжбата от 2009 г. е станала повод за прекратяване на прокурорска преписка (пр. пр.) № 35689/09 г. по описа на СРП от прокурор Румяна Стоянова. Едва в края на месец юли 2011 г. видях в червените корици на Наказателно дело от частен характер № 7159/2011 г. това Постановление. В нарушение на принципа NONBISINIDEM (Няма два пъти съдене за едно и също нещо или не два пъти за едно и също нещо), прокурор Антония Делчева от СРП е образувала пр. пр. № 43980/10 г., която преписка се базира на същото разследване от 2009 г. във вр. с пр. пр. № 35689/09 г. по описа на СРП. Т. е. лицето Росица Георгиева Стоянова подава за две години една и съща Тъжба до СРС, което е недопустимо, защото на 3 юли 2009 г. прокурор Румяна Стоянова е издала Постановление за отказ от образуване на досъдебно производство и прекратяване на пр. пр. № 35689/09 г. по описа на СРП. Разширителното тълкуване на римския принцип NONBISINIDEMзабранява да се извършва досъдебно производство, базирано върху един и същи казус. Но услужливата прокурорка Антония Делчева успява да погази този законен постулат и да извърши съвсем хладнокръвно престъпление по служба. След като не успява да заблуди с лъжите си прокурор Румяна Стоянова, лицето Росица Георгиева Стоянова атакува с измама за втори път съдебната система и успява с втората си Тъжба (идентична с първата), защото намира подкрепа от прокурор Антония Делчева, съдия Красимир Влахов и съдия Ралица Герасимова. Помагат и  вече други полицаи, а именно Явор Янев и Бойчо Благоев от VІІ РУП - СДВР в гр. София. По този начин се стига до три Тъжби, които са с едно и също съдържание, но в червените корици на Наказателно дело № 7159/2011 г. беше само третата Тъжба, неизвестно защо. Какъв рекорд на подлеците - три Тъжби с едно и също съдържание в Наказателно дело! Ето това е тотален скандал в СРС, защото прокуратурата два пъти осъществява разследване, което се основава на две еднакви Тъжби, подадени от едно и също лице. В Тъжбата от месец май 2010 г. прочетох как абсолютно хладнокръвно и за втори път ме набедява Росица Георгиева Стоянова и как тя и семейството и са били подложени на постоянни обиди и заплахи от моя страна. Не прочетох лъжесвидетелските показания на Върба Вулова (майка на журналиста Георги Вулов), а само ми бе съобщено за тях. Не прочетох всички други лъжи на няколко приятели на Р. Г. С. и не можах да се позова на детектора на лъжата. Всичко беше един опасен заговор, който се развиваше зад гърба ми. На Р. Г. С. и мъжа и Тодор Кръстев Стоянов им трябват пари, те нямат радиатори, а от "Софийска вода" дойдоха да ги подканят да платят близо 180 лв. задължения, което говори, че те не могат да си плащат разходите. Притежавам фактурите за платен ток от посочения период и съм ги предала на полицайката, която водеше разследването през 2009 г. Само двата ни апартамента се обитаваха на етажа. След като ги попитах какво са направили на ел. таблото, за да имаме сметка за ток от 80 лв., те ме нарекоха психопатка. И до ден днешен, въпреки повишените цени на тока не сме плащали толкова голяма сума. След като им казах за голямата ни сметка, от следващия месец започнаха да идват фактури с предишните суми. Това са елементарни неща и не знам защо трябва да обяснявам тези евтини психологически игри на Р. Г. С. и мъжа и. Описала съм във Възражението си до Съда как на Общото събрание на входа от 13 юни 2010 г. Р. Г. С. и приятелката и Върба Вулова са говорили, че съм луда, че ще блъсна сина на Р. Г. С. по стълбите и затова трябва да напусна веднага входа. Уви, никой не и е повярвал. Върба Вулова е пенсионер инвалид и ходи с две патерици. Пенсията и е ниска, но чрез това дело, създадено с измама, тя се надява да получи пари. На Върба Вулова и стана навик да ме нарича "идиотка мръсна", "мръсница мръсна", "откачена" и дори ми се закани, че ще ме прасне с патерицата си по главата. Веднага се обадих в Полицията, но тя не им отвори. Др. услужлива приятелка от входа е лицето Цона Вакрилова, чийто съпруг Веселин Вакрилов през месец юли 2009 г. беше насочил две остри метални пластини срещу врата ми и крещеше, че ще ме изкорми, убие и заколи. Веднъж нарочно не ме пусна да вляза във входа и трябваше да чакам дълго навън. Полицията не реагира. Прокурор Антония Делчева не е била DominusLitisна второто досъдебно производство и по този начин е установила чрез измама, че видите ли има данни за престъпленията обида и клевета. Знаете ли колко много обиди и клевети осъществи лицето Росица Георгиева Стоянова срещу мен? Как е възможно да събира подписи срещу мен и да твърди, че съм ходела гола по етажите? Естествено не е успяла да заблуди обитателите на входа и да ме изгонят. Защо на прокурор Антония Делчева не и е направило впечатление това престъпление, за което подробно съм писала в Обяснението си?

Прочетох първото Постановление на прокурор Антония Делчева, в което тя искаше да се провери дали не се водя на отчет към психодиспансера. След като е прочела, че не се водя на отчет в това учреждение, защо не е повдигнала обвивение срещу лицето, което твърди тези лъжи - Върба Вулова? Антония Делчева установява, че няма никакви закани от моя страна, т. е. няма извършено престъпление от общ характер. Постановлението на Антония Делчева е писано наизуст и се базира на грубо набедяване, клевети и лъжесвидетелстване от Р. Г. С. и Върба Вулова. Така се подава ІІІ -та Тъжба от Р. Г. С. до СРС, в която отново се говори за закани от моя страна, за безпричинно агресивно поведение, заплашване, крясъци, въпреки, че прокурор Антония Делчева не ги е установила. Така Росица Георгиева Стоянова ме набедява, но това престъпление не прави впечатление на съдия Красимир Влахов и Ралица Герасимова. Едва ли не всеки ден аз се заканвам на съседката и семейството и, което е долна лъжа. Участие в престъплението набедяване вземат адвокатите на Р. Г. С. - Катя Колева - Пеева и Пламен Йорданов Ангелов, за което ще се обърна към Софийска адвокатска колегия. Питам се дали прокуратурата ще се самосезира за престъпленията на тези адвокати, за набедяването срещу мен от страна на Р. Г. С., за заканите и лъжесвидетелството на Върба Вулова, за престъпленията по служба, осъществени от Антония Делчева, Явор Янев, Бойчо Благоев, Красимир Влахов, Антония Делчева и Борислав Моеров? Вижте на колко много престъпления станах жертва, а прокуратурата мълчи, Инспекторатът към ВСС също не реагира. На съдия Ралица Герасимова не и направило впечатление Възражението ми до съда, злокобните процесуални нарушения и тя не прекратява наказателното производство, защото трябва да подари на Р. Г. С. хиляди лева от този твърде зле скалъпен процес. Ръцете на Антония Делчева, Ралица Герасимова и Красимир Влахов са изцапани с кръв, а наказателно дело № 7159 /2011 г. е образувано с измама. Обаче измамата опорочава всичко. Аз нямам вина, че Росица Георгиева Стоянова, мъжът и Тодор Кръстев Стоянов и сина и живеят в панелна гарсониера, че нямат пари, нямат парно и не могат да си платят цяла година водата. Не мога да разбера защо полицаи и магистрати съдействат на престъпници.

Ето това се казва престъпление от общ характер, извършено толкова нагло и хладнокръвно, с пряк умисъл и то от съдия Ралица Герасимова. Кажете каква обективна истина ще изяснява вече предубедената и купена съдия Ралица Герасимова? Какво е вътрешното и убеждение и каква е съвестта и, след като престъпните и действия спрямо мен са прозрачни?

 На 3 юли 2009 г., прокурор Румяна Стоянова е издала Постановление за отказ от образуване на досъдебно производство и прекратяване на прокурорска преписка № 35689/09 от по описа на Софийска Районна прокуратура.

На 8 октомври 2010 г. прокурор Антония Делчева от Софийска Районна прокуратура издава Постановление за отказ от образуване на наказателно производство по преписка Вх. № 15288/10 г. по описа на 7 РПУ – СДВР и прекратяване на прокурорска преписка № 43980/10 г. описа на Софийска Районна прокуратура. В Тъжбата си до Софийски Районен съд, Наказателно отделение, лицето Росица Георгиева Стоянова чрез адвокат Катя Колева – Пеева твърди, че е получила Постановление за отказ от образуване на наказателно производство от Софийска Районна прокуратура, поради липса на обосновано предположение за извършено престъпление от общ характер, а наличие на данни за извършени престъпления по чл. 146 и чл. 147 от Наказателния кодекс, за което наказателното преследване се възбужда по Тъжба на пострадалия. Става въпрос за престъпленията обида и клевета, в които ме обвинява лицето Росица Георгиева Стоянова. Но къде е това Постановление от СГП и кой прокурор го е издал, не видях в червените корици на делота? Изумително е как няма прокурорско Постановление, а е налице Разпореждане на съдия-докладчик Ралица Герасимова. В този аспект е пълен фарс Протоколът от съдебното заседание на 14 юли 2011 г. На това съдебно заседание съдът не даде ход на делото. Аз нямам нищо общо с процесуалната фигура на подсъдимия и изразих във Възражение до Съда какви чудовищни процесуални нарушения срещу моя милост са извършени на досъдебното производство. Едно от тях е свързано с чл. 234, ал.7 от НПК, съгласно, който “Действия по разследването, извършени извън сроковете по ал.1 – 3 не пораждат правни последици, а събраните доказателства не могат да се ползват пред съда при постановяване на присъдата”.

Съдията-докладчик и съдията са едно и също лице – Ралица Герасимова. На съдебното заседание от 14 юли 2011 г. лицето Росица Георгиева Стоянова е с адвокат Пламен Йорданов Ангелов. В този измислен процес аз нямам никакво участие и съм потресена от услужливата съдия Ралица Герасимова. На лицето Росица Георгиева Стоянова и трябват пари и тя се надява да получи няколко хиляди лева от този фарс, наречен съдебен процес. Въпреки, че сигнализирах Инспектората към Висшия Съдебен съвет за скандалното поведение на лицето Красимир Влахов, който е образувал производство пред Първа инстанция съгласно чл. 247, ал.1, т.2 от НПК с Разпореждане, без да има правно основание за това, не последва никаква проверка. Какъв ще бъде резултатът от Надзора за законност, осъществяван от главния прокурор – нямам представа. От 2009 г. до днес са образувани три преписки от разследващи полицаи със следните номера - № 4110/2009 г., № 15288/10 г. и 10714/2011 г., но аз не съм ги прочела, защото нарочно не ми ги предоставиха. Описах заканите на разследващия полицай Бойчо Благоев от 13 май 2011 г., подадох сигнал срещу него, но без резултат. Бойчо Благоев ме заплаши, че ще ми сложи белезници и ще ме откарат в ареста, където ще прекарам събота и неделя.Трясна вратата срещу мен и едва не ме удари. Този полицай фамилиарничеше с мъжа на Росица Георгиева Стоянова и му каза:

 - Какво правиш, бе? За нищо да не се притесняваш!

Преди няколко дни въпросният Бойчо Благоев заяви, че ще ме съди за клевета. Полицията получава 1 милиард лв., за да храни корумпирани полицаи като Явор Янев, Бойчо Благоев и Борислав Моеров. Изумително!

Как е възможно да се образува наказателно дело от частен характер, без да е налице прокурорско постановление от СГП? Защо съдия Ралица Герасимова си позволява да се гаври със законоустановения правов ред в Република България? Кога Висшият Съдебен съвет ще образува дисциплинарно производство срещу лицата Ралица Герасимова и Красимир Влахов, които нарушиха толкова нагло и дръзко моите права и законни интереси? Как е възможно тези магистрати да стоят пред герба на Република България в съдебна зала, в съдийски тоги и да се саморазправят с невинни хора, само защото имат власт? Нека стане ясно на света, че не може да се инспирират съдебни процеси, само защото еди-кой си има съдебна власт и може да се вживява като солта на земята. Още от римско време е заложена формалността на наказателното производство, т. е. необходимо е да бъдат спазени всички изисквани от закона предпоставки, за да се пристъпи към образуване на наказателното производство.Тези предпоставки не бяха спазени поради множеството процесуални нарушения и поради нарушаване на принципа Nonbisinidem.

В Протокола от съдебното заседание на 14 юли 2011 г. има доста грешки, защото явно съдия Ралица Герасимова не познава НПК и много други разпоредби. Вместо да пише "докладваното от съдията", пишеше "докладвано от съдията", което е небрежност. Липсваше чл. 271, ал.2, т.2 от НПК. В Разпореждането си от 13 юни 2011 г. "съдия" Ралица Герасимова пише:" Препис от Разпореждането да се изпрати на подсъдимата Петкова, който бъде уведомен, че в 7 - дневен срок от получаване на съобщението може да даде отговор, в който да изложи възраженията си и да направи нови искания". Вижда се, че неграмотната "съдия" Ралица Герасимова пише "който" вместо " която"и пропуска частицата "да". Освен, че е неграмотна юридически, тя е неграмотна и в писмената си реч. Ясно е, че това място и е дадено. Затова има 30 % безработни юристи, защото професионалистите и почтените са изместени от корумпираните и неграмотните като "прокурор" Антония Делчева, "съдия" Красимир Влахов и "съдия" Ралица Герасимова. Съдия Ралица Герасимова продължава да нарушава законността и да върши престъпления по служба, защото има протекция. Дело № 7159/2011 г. е насрочено за 17 октомври от 16 часа. Аз съм заплашена, че ако не се явя, ще бъде постановено принудително довеждане.

Не аз съм подсъдимата, а съдия Ралица Герасимова. Защо не познава законите и принципите на правото тази жена? Защото бърза, бърза да продаде правосъдие. Който продава правосъдие, продава държавност. През 90 - те години на ХХ в. магистрати в София за чифт испански обувки продаваха дела. Аз съм изумена и очаквам отговор от съдия Юджиин Брот, който е представител на Американската асоциация на юристите.

Аз съм потресена от поведението на Инспектората към Висшия съдебен съвет. На 28 юли 2011 г. стана ясно, че след нарочна проверка от Инспектората Висшият Съдебен съвет е образувал дисциплинарни производства срещу съдиите Владимира Янева, Мирослава Тодорова, Владимир Астарджиев и Иван Коев заради системни процесуални нарушения. Всички добросъвестни юристи знаят колко е опасен този магистратски произвол, защото неспазването на процесуалните срокове не поражда правни последици, а събраните доказателства са негодни и за нищо вече не стават. Аз бях потресена от връх до корен от изказването на съдия Десислава Иванова, която определи действията на Инспектората към Висшия съдебен съвет като, забележете, неоснователни. Същата абсолютно нагло и хладнокръвно говореше за “констатации на килограм”. Съдия Ралица Герасимова може да нарушава НПК, както си поиска, защото явно никой не и държи сметка и защото е независима и недосегаема. Ето затова съдебната система в България няма никаква репутация. Съдия Ралица Герасимова трябва да получава заплата и затова трябва да нарушава Конституцията и законите на Република България. Аз съм потресена от алфа до омега защо Инспекторатът към Висшия Съдебен съвет не желае да изпълни задълженията си. Нека Планетата разбере, че положението в българските съдилища е непоносимо и толкова скандално, че само министърът на правосъдието на Китай би могъл да го оправи. Защо, защо лицето Ралица Герасимова от 106 състав на Софийски Районен съд е привилигирована, защо председателят на СРС Красимир Влахов е недосегаем и защо Инспекторатът не ги проверява? За две години министърът на правосъдието Маргарита Попова не успя да озапти разпищовените магистрати, които си позволяват системно да извършват престъпления. Всъщност г-жа Маргарита Попова явно не се интересува от злокобно скандалното поведение на съдия Ралица Герасимова и съдия Красимир Влахов. Ето, казвам Ви, г-жо министър как пострадах и как се намериха магистрати, които да ме превърнат в подсъдим, което е фарс. Не може да се допуска толкова грубо, цинично и отвратително да се погазват основни права и свободи, не може Ралица Герасимова и Красимир Влахов да продължават да се саморазправят с невинни граждани и да се разхождат със съдийски тоги. Който не желае да служи на закона, нека бъде незабавно дисциплинарно уволнен, защото е срам за България.

Още от дете знам, че само колоните в съдебната палата са прави. Ще започне ли най-после историческото отстраняване на недостойните магистрати и кога? Какви ще бъдат обясненията на Красимир Влахов и Ралица Герасимова не мога да гадая, но подлостта и самозабравянето от властта са факт. Не мога да разбера как е възможно Висшият съдебен съвет да толерира толкова некомпетентни съдии и да ги оставя да работят, за да съсипват несметни човешки съдби. Време е гражданското общество да се събуди и да изпълни свещената си функция. Не е достатъчно да се облепи Съдебната палата в София с некролози на Темида, а трябват незабавни и решителни действия, защото невинни граждани като мен се превръщат в средновековна жертва на адски съмнителни и твърде зле образовани магистрати. Аз не знам кой излъга Ралица Герасимова и Красимир Влахов, че са съдии. Получават заплати, които не им се следват и си правят каквото си искат, защото те са недосегаеми и няма кой да им се опъне. В България правосъдието не се получава, а и самото общество няма усещане за свещено правосъдие. Спомням си, как професор от Юридическия факултет казваше по време на лекция:

 - Той теория не знае, а казус тръгнал да решава!

Друг преподавател ни подхвърляше, че някои съдии не са много наясно с НПК. Вижте, който не е наясно и няма юридически знания, нека да напусне незабавно системата, защото вредата, която нанася на обществото е много лоша, грозна и дълбока. Ралица Герасимова и Красимир Влахов не са говорещ закон и това, което мислят и пишат в съдебните си актове не съответства на нормативната уредба в държавата България.

Докога ще се търпи този гнусен исторически магистратски произвол, докога? Аз не знам на какъв език да говоря на Инспектората към Висшия съдебен съвет, за да ме разбере. Ние не се разбираме, защото на определени лица там не им е изгодно да се разбираме. Какъв е този средновековен инквизиционен процес срещу мен не знам и какво иска да ми каже съдът с тази своя незаконна проява? Съдиите Ралица Герасимова и Красимир Влахов решават, въпреки липса на прокурорско постановление и в грубо нарушение на законността да ме изправят на съд. Толкова много съществени нарушения, извършени на досъдебното производство явно не са достатъчни, за да се прекрати досъдебното производство. Съдиите трябва да получават пари, разберете, трябват им пари и затова е необходимо да погазват правото, добрите нрави и авторитета на българската съдебна система. Обърнах се към еврокомисаря по правосъдие Вивиан Рединг и чакам отговор. Такъв кошмар, толкова силен и коварен удар на съда срещу мен! Направо съм изумена, но няма да стоя със скръстени ръце и да се вайкам. Има начини, способи, средства, извън България, посредством които да се въздейства на тези опасни магистрати. Какво изобщо знае Европейската комисия за демокрация чрез правото към Съвета на Европа или т. нар. Венецианска комисия, създадена през 1990 г.? Най-важното е да се знае, че отчаянието не бива да спира гражданите, обезкървени от българския съдебен произвол.

 

 

 

 

 

                                                  * * * * * * *

 

 

 

На 23септември 2012 г. в 12.30 ч. по програма “Христо Ботев“ на БНР бе
излъчено предаването “Законът и Темида“ с водещ Анелия Торошанова, в
което бе дадена гласност на тоталния свръхскандал, който ми устрои
Софийски Районен Съд във връзка с НЧХД N 7159/2011 г. Уви, г-жа Анелия
Торошанова не бе получила мое писмо, което и изпратих по електонната
поща, вследствие на което не се разкри истината за този незаконен
процес. “Съдия“ Ангел Павлов говореше празни приказки на водещата и
премълчаваше важни факти. Защо той не каза, че Тъжбата е процесуално
недопустима, след като е нарушен чл 81, ал. 3 от НПК?
Ето текста на това писмо:



        19 септември 2012, 14:20


"Съдия" Ангел Павлов от СРС наруши чл.161, ал. 1 от НК и чл.81, ал.3
от НПК във връзка с НЧХД N 7159/2011 г.


На 18 април 2011 г.  в СРС е образувано НЧХД N 7159/2011г. във вр. с
Тъжба на Росица Георгиева Стоянова. Въпросната Тъжба визира чл. 146,
ал.1 от НК и е свързана с престъплението ОБИДА -  т.нар. престъпление
против личноста. В Тъжбата с вх. N 14186 от 15 април 2011  се посочва,
че през месец май 2010 г. частният тъжител е станал жертва на обида.
От този факт става ясно, че лицето Росица Георгиева Стоянова е
изпуснала 6 - месечния срок, в който е могла да подаде въпросната
Тъжба, съгл. чл. 81, ал. 3 от НПК. С оглед на чл. 24, ал. 4, т.2 от
НПК образуваното наказателно производство следва да се прекрати. НЧХД
N 7159/2011 г. е образувано на 18 април 2011 г. с РАЗПОРЕЖДАНЕ на
председателя на СРС КРАСИМИР ВЛАХОВ съгл. чл.247, ал 1, т.2 от НПК, но
в случая без правно основание. На 13 юни 2011 г. "съдия - докладчик"
Ралица Герасимова при СРС, Наказателно отделение, 106 състав, дава,
забележете, ХОД НА ТЪЖБАТА като нарушава с пряк умисъл чл.248, ал.2,
т.2 и чл.249,ал.1 от НПК. Следват 9 незаконни съдебни заседания, които
се одобряват от:
1.  Инспектората към ВСС в лицето на инспектор Петър Михайлов.
2. ВСС в лицето на Цони Цонев.
3. ВКП в лицето на Димитър Вълчев.
В нарушение на чл. 161, ал.1 от НК, съгл. който за престъпленията
ОБИДА, КЛЕВЕТА и ЗАКАНА наказателното производство се възбужда по
Тъжба на пострадалия, прокурор Антония Делчева от СРП издава
Постановление от 8 октомври 2010 г., в което твърди, че има данни за
престъпления по чл. 146 и чл.147 от НПК. Същата се е позовала на
лъжесвидетелски показания, които умишлено бяха укрити от мен. Антония
Делчева си е позволила абсолютно незаконно да образува прокурорска
преписка N 43980/2010 г. и да издаде прокурорско Постановление от 9
август 2010 г. На 3 юли 2009 г. прокурор Румяна Стоянова от СРП в
нарушение на чл. 161, ал.1 от НК издава прокурорско постановление във
вр. с пр.пр. N35689/2009 г.
"Съдия" Ралица Герасимова провежда 3 незаконни публични съдебни
заседания и 1 незаконно закрито съдебно заседание по това дело. На 23
ноември 2011 г. "съдия"    Ралица Герасимова налага  незаконно глоба
на "подсъдимата" Десислава Петкова в  размер на 800 лв.
На 30 май 2012 г. в СРС, се провежда 5-то публично съдебно заседание
от 106 с-в при  НО като този път "съдия" е лицето Ангел Павлов. В
ПРОТОКОЛА от 30 май 2012 г. пише, че се слага за разглеждане
НАКАЗАТЕЛНО ОБЩ ХАРАКТЕР ДЕЛО, което не е вярно, защото делото е от
частен характер.
На 23 юли 2012 г. в  публично съдебно заседание "съдия" Ангел Павлов
лъже, че на 22 юни 2011 г. ми е връчен препис от РАЗПОРЕЖДАНЕТО на
"съдията - докладчик"  за насрочване на делото, във вр. с което съм
депозирала Възражение. Изрично съм заявила във Възражението си 29 юни
2011 с вх. N 24345, че не ми е връчен препис от въпросното
РАЗПОРЕЖДАНЕ, с което се наруши чл. 254, ал.2 от НПК. На 22 юни 2011
г. призовкарката Траянка Берберска ми се закани, че ще ме окове в
белезници, което беше шок.
На заседанието от 23 юли 2012 г. с пряк умисъл "съдия" Ангел Павлов
нарушава чл. 161, ал.1 от НК и чл. 81, ал.3 от НПК, поради което ДАВА
ХОД НА ДЕЛОТО.Изумителна престъпност!!!
На 9-тото незаконно съдебно заседание от 4 септември 2012 г. лицето
Ангел Павлов ДАВА ХОД НА ДЕЛОТО за втори път. Т. к. съм заявила, че ще
изпратя СИГНАЛ до Европейския Парламент Ангел Павлов ми назначава
СПЕЦИАЛИЗИРАНА ПСИХИАТРИЧНА ЕКСПЕРТИЗА. АНГЕЛ ПАВЛОВ си позволява да
ме обяви за общодържавно издирване и този незаконен акт става
възможен с БЮЛЕТИН N 179 от 28 юни 2012 г. на СДВР и с ТЕЛЕГРАМА N
22622/27.06.2012 г. Следващото незаконно заседание е насрочено за 1
октомври 2012 г. Съгл. чл.54, ал.1, т.2 от ЗСВ
"Инспекторатът проверява организацията по образуването и движението на
съдебните, прокурорските и следствените дела, както и приключването на
делата в установените срокове".
НЧХД N 7159/2011 г. е образувано с измама, въпреки че Тъжбата е
процесуално недопустима, защото е изтекъл предвидения в НПК 6 –
месечен срок.
На последното публично съдебно заседание от 4 септември 2012 г.
“съдия“ Ангел Павлов решава, че съм невменяема, защото ще изпратя
Петиция под формата на Жалба до Европейския Парламент. Всеки
гражданин, може да изпрати такава Петиция относно правата си, уредени
в договорите.
На 23 юли 2012 г.в публично съдебно заседание свидетелят Тодор Кръстев
Стоянов казва, че е сменял бушон на ел. таблото, след което веднага си
признава, че се е притеснил. В Тъжбата си неговата съпруга Росица
Георгиева Стоянова, пише, че той е сменял изгорели бушони на общото за
входа ел. табло. Разминаването е очевидно. Ел. таблото е на етажа, а
не е общо.
100% е видно, че лицето Ангел Павлов, който е облякъл съдийска тога не
познава НПК и НК.
Чакам прокурор, който да се самосезира и образува досъдебно
производство за престъпление по служба срещу Ангел Павлов, Ралица
Герасимова, Антония Делчева, Димитър Вълчев и Красимир Влахов.
Не мога да разбера защо Ангел Павлов си мисли, че стои над Законите и
може да прави каквото си поиска.В един от Протоколите от съдебно
заседание е написано, че се разглежда Наказателно Общ характер Дело,
което е лъжа. Прави впечатление неговата изключителна наглост,
бруталност и пряк умисъл в осъществяване състава на престъпление от
общ характер.
Уведомила съм FREEDOM HOUSE.
Получих Писмо от Европарламента относно моята Жалба.
Аз станах жертва на организирани престъпни групи в съдебната система
на България, които осъществиха с пряк умисъл състава на престъпление
по служба срещу мен. В продължение на 3 години бях подложена на
непрекъснат тормоз, който засегна и трудовия ми път.
Съгл. ОКРЪЖНО N 79 на Министерство на Правосъдието присъствието на
подсъдим по дела от частен характер е задължително. Ужасена съм от
действията на служебния
Адвокат Петко Георгиев Янакиев, който е назначен от съда. Нямам нужда
от неговите услуги, защото той се погрижи да се даде ход на едно
незаконно Дело.
Няма да участвам в незаконно наказателно преследване, защото законите
трябва да се спазват. Абсолютно незаконно “съдия“ Ангел Павлов ме е
обявил за общодържавно издирване.
Заклевам се в безсмъртния съдия Джовани Фалконе, че магистратите,
които ме малтретираха с инквизиционни средновековни средства, без
каквото и да е правно основание завинаги ще напуснат съдебната система
и ще бъдат осъдени с оглед злокобните им престъпни деяния.



* * * * * * *

 

 

Изминаха 3 г. от началото на незаконното наказателно преследване срещу мен и т.к. напуснах гр. София преди 1 г. и половина, не мога да разбера какво се случи с НЧХД № 7159/ 2011 г. по описа на СРС. Живея в село Лесидрен и в него няма удобен автобус, с който да стигна до София. Не мога да работя от стреса, който получих от този ад и от обстоятелството, че българските магистрати подкрепиха по всякакъв начин и с всякакви незаконни средства един престъпник. Как е възможно субект на престъпление да съди жертва на престъпление?! Мама се разболя много страшно, получи нервен срив и сега трябва да я гледам до живот. Треперят и краката и ръцете, а беше толкова здрава жена. Те, те, те Вашите любими съдебни магистрати и полицейски главорези от 7 РПУ в София се погрижиха майка ми да грохне до неузнаваемост. Аз съм сама във войната срещу мен, а разбойниците с власт са много, много и недосегаеми, правят си каквото си поискат!!!!!

Съдия Ралица Герасимова е успяла да стане несменяема и заема вече по-висок пост в Русенски окръжен съд?! За нея няма правосъдие и аз питам защо?! Тя, тя, тя си позволи да проведе няколко незаконни съдебни заседания?! Изумително и скандално!!!!! Съдия Красимир Влахов успя да стане зам. пред-л на ВКС, но при избора му от ВСС, подобна точка, свързана с с новия му пост не присъстваше в дневния ред!? Скандално и незаконно, но факт? Съдия Ангел Павлов си позволи да ме нарече слабоумна, защото съм подала Жалба до Комисията по петициите към Европейския Парламент и ми назначи съдебно – психиатрична експертиза?! Потресаващо! И той е недосегаем!

Войната на българските магистрати и полицаи срещу невинни граждани е много по-жестока и опасна от войната в Сирия!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! И тази война продължава…………….

Искам да ми отговорите докога, докога, докога ще продължава тази страшна смъртоносна война срещу невинни хора. Въпросните магистрати са недосегаеми в своята независимост и независими в своята недосегаемост! Те продължават да работят в съдебната система и да парализират правосъдието и държавността!

С мама е свършено, тя не може да ходи. С моята юридическа кариера също е свършено и то, защото в България престъпниците съдят жертвите на престъпните им деяния благодарение на сервилния толеранс, осъществен от магистратите в тоги.

Бях принудена да замина за село Лесидрен и да живея без ток и вода месеци наред в къща с напукани тавани.

Бихте ли обяснили защо провинилите се магистрати, които извършиха престъпления по служба продължават да се шляят в коридорите на Темида?!

Докога ще продължава тази ненаказуемост и докога бандити ще се разпореждат в съдебната система?!

Тормоз, тормоз, тормоз години наред върху мен и то, защото в полицията и съда има опасни индивиди, които подкрепят крадците на ток! Призовки, призовки, призовки, но незаконни! Животът ми се преобърна, защото в България няма правосъдие!!!!!Дано има Божие възмездие за този гнусен комплот срещу мен!!!!!

Аз и мама изгоряхме като факли завинаги!!!!!

















Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teomira
Категория: Политика
Прочетен: 1192404
Постинги: 1214
Коментари: 84
Гласове: 1068
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. blog