Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2020 19:49 - Св. Катерина Лабуре монахиня
Автор: teomira Категория: Други   
Прочетен: 327 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 27.11.2023 11:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



28 октомври 2020 г. 

Св. Катерина Лабуре монахиня 






Мила, Дево Мария, искам да ти благодаря, че ме

спаси от зловеща смърт в чудовищните психоконцлагери на 

смъртта в Ловеч и Плевен, където бях насила и посредством

набедяване пленена от кмета на село Лесидрен, община Угърчин,

област Ловеч Борис Стоев Нешев и съучастниците му. 

Станах жертва на много страшен комплот, организиран от този 

червен престъпник, защото имах смелостта да подавам жалби срещу 

местни диваци, когато извършваха криминални посегателства срещу мен. 

Някои от тези пропаднали елементи лежаха 24 ч. в ареста, след което се

оплакваха  на кмета. Много пъти Борис Нешев (66 г.) ми е държал сметка 

защо подавам сигнали срещу негови работници и приятели?! 


Борис Нешев си позволи да ме набеди по чл. 286 от НК като подаде Искане 

и Жалба срещу мен до Районна прокуратура в Ловеч. 

Вместо да ми вземат обяснението 3 полицаи предварително 

бяха повикал линейка и ме принудиха да вляза в нея. 

Гавриха се с мен, преди да се кача по много отвратителен начин. Дори единият от тях ми отправи много мръсна  сексуална гавра.

Беше пълен кошмар. Не можех да направя нищо, въпреки писмените ми 

доказателства. Бяха ми снимали личната карта... Нечувано. 


Имах доста прокурорски постановления и предупредителни

протоколи като писмено доказателство, но въпреки всичко

загубих делото срещу мен. Съдия Йорданка Вутова от Ловешки Районен Съд

нарочно не ми разреши да прочета делото и ми отказа свидетели, което е 

пълен фарс. Съдия Иван Начев Иванов, Емил Давидов и Васил Анастасов  от Ловешки Окръжен Съд 

постъпиха по същия начин и така аз, жертва на множество престъпления бях

изпратена незаконно за 3 месеца задължително лечение в психиатрията в

Ловеч. Ужас! Психиатрите бандити  Петър Велков и Димитър Казаков 

ме изтезаваха до смърт със Сперидан, Акинетон и Диазепам 84 дни. Направиха ме мнима болна. Изгубих си съня. Изгубих и детеродна способност. 

Измислиха диагноза Параноя като ме обвиниха, че си измислям жалби. 


Носех медальончето на Дева Мария с изображението, което се е 

явило на 27 ноември 1830 г. в Париж на монахиня Катерина Лабуре. 

Всеки ден многократно казвах молитвата, която беше изписана 

на него: 

"О, Марио, без грях зачената, моли се за нас, които прибягваме 

под твоето покровителство. Амин." 

Чудото стана. Аз бях спасена, въпреки този страшен опит за убийство. 

Преди 3-те месеца ме изпратиха за 1 месец в психиатрията в Ловеч и Плевен,

където беше ад. Не знам как оживях. Кметът на село Лесидрен Борис Нешев 

стана съучастник на разбойниците срещу мен. Бях изумена, че полицаите  Иван  Николов Царевски, шеф на РУП в Угърчин, 

Явор Миленов Мараченски, Цветозар Стойнов, Георги Георгиев и Николай   Данаилов Мичевски  също 

участваха в заговора като изопачиха нарочно всички факти. 

Мъчеха ме, мъчеха ме много, много... Не знам как оживях. 

Сега ми стана ясно какво значи да си в лапите на доктор Йозеф  Менгеле... 

След 4-те месеца в концлагер отидох при друг психиатър и той отмени 

диагнозата, като ми каза, че са се изгаврили с мен. 

-Вие сте 100% психически здрава, Деси, не знам защо сте станали 

жертва на тези лекари?! 

От Сперидана ми се разби центъра на съня за 4 месеца. Беше ад. 

Мислех, че умирам. Не ми се умираше така, не ми се умираше сега, много ми 

беше мил живота. 

Имената на  психиатрите - убийци са следните:

Цветомира Петкова Стоянова, Магдалена Ганчева Петракиева,

Митко Митев, Мила Димитрова, Слави Казанджиев, Петър Велков, 

Димитър Казаков, Иванка Илиева Велева, Георги Георгиев, Петранка 

Чумпалова и Мая Стоименова Попова. 

Психиатрите спечелиха пари от фалшива диагноза. 

Съдиите се оказаха любимци на ВСС... 


Тогава разбрах колко ценна е свободата и колко

много ми е скъп живота. 

Разбрах думите на Дон Кихот за свободата... 

Скъпа, Дево, враговете ми са толкова много, че 

няма начин да се справя с тях сама. 

Едва ли в Белия свят би се случил подобен казус, 

в който психиатри да напишат нарочно невярна диагноза

и да мъчат здраво момиче с психотропни.

Когато на 24 март 2020 г. започнаха да ме дрогирват първо с инжекция Халоперидол и 4 мг. Сперидан, припаднах на земята. 


Нямах сили да ходя сама, виеше ми се свят, треперех цялата, почти нищо не виждах, изкривиха ми се ръцете и 

получих страшен задух. Лицето ми посиня, ръцете също.Бях като замаяна до 17 юни 2020 г., когато 

незаконният плен приключи. Страшната болка в сърцето ми  беше непоносима.

Изброените по-горе психиатри са мръсни черни убийци и ще умрат


като такива. 



















image



image

image




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teomira
Категория: Политика
Прочетен: 1209801
Постинги: 1237
Коментари: 84
Гласове: 1070
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. blog