Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2022 17:25 - Световен ден на кучето
Автор: teomira Категория: Други   
Прочетен: 1594 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 27.08.2022 02:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

🐕‍🦺








image






Преди 20 г. арабски журналист ми каза, че кучето е мръсно животно, което ме озадачи.

Определено не мога да се съглася с подобно твърдение, защото не е истина.

Кучето е предано до смъртта си и не знае какво е предателство и зло.

Точно хората са измислили злото и предателството и всякакви видове престъпления.

Няколко пъти моето куче  ме предупреди с лай  за извършени  деяния срещу мен  на ужасно  зли врагове.

Известен бандит от с.Лесидрен ми беше поставил през нощта на терасата  на втория етаж  на къщата доста дебела и дълга змия, която обаче за негово разочарование беше мъртва.

Кучето Себастиян го  усети и се задави в лай, след което започна да ме докосва с лапичка по ръцете.После се насочи към вратата на терасата...Гледката ме потресе.На парапета висеше кошмарна змия.Установих, че е мъртва и я изтласках с пръчка на тротоара.На следващия ден я изхвърлих на боклука и видях как циганинът Юлий Василев се хвалеше на кмета Борис Нешев каква отровна змия  е поставил на балкона, за да ме ухапе и да умра.Когато ме видя как слагам с ръжен мъртвата змия в кофа за боклук,  каза ядосано:

- Дявол да го вземе, нищо не е станало! Тази гяурка е още жива!

След няколко месеца вуйна  Доля, която винаги  е била недоброжелател още от дете,  ме е издебнала, когато съм била до магазина и се е качила на втория етаж на къщата.Влязла е в най- голямата стая и е поставила прилеп между дрехите ми  в раклата, както  и лист,  на който пишеше:

 - В ковчег да се намериш Десислава.Мъртва си.

Върнах се  с покупките и Себастиян започна да лае и да драска с нокти по вратата на въпросната стая.Доверих му се и влязох вътре.
Кучето се качи на спалнята,  до която беше раклата и започна  да удря с лапичка по нея.Първоначално се отнесох несериозно на предупреждението, но тъй като лаенето се усили, реших да отворя раклата и буквално изпищях от ужас.Прилепът беше мъртъв.Веднага го изхвърлих заедно със злокобния лист.

Всички улики водеха към вещицата Доля, защото в къщата нямаше други хора.Тази чума все ми прави ритуали за смърт.
На втория етаж имаше 3 стаи и баня, разположени на 100 кв. м. Нямах ключ за голямата стая и затова беше все отворена .


- Пази се от хора! Кучето ми не хапе.- ме посъветва моя учителка,  когато  се приближи към мен с хъски и аз първоначално се отдръпнах.Бях на 7 г.

Кучето може да те утеши от всяка земна болка, нещастие, скръб или нужда,  защото е много умно и знае как да те върне към живота.

Когато се втурва към теб и ти подава лапа,  го прави искрено, с цялата си душа и сърце  без лицемерие и зла умисъл, докато при хората не винаги е така.

Колко много подлеци са ми подавали ръка и са се усмихвали, а след време са ме набедявали, клеветили и организирали страшни заговори срещу мен.

Очите на кучето са честни и добри и никога не лъжат.

Кучето не вкарва душата си в грехове, защото има висш разум.

Виж, човеците се надпреварват да вършат всякакви видове грехове с мисли, думи и дела.

Кучето не знае какво е вина - умисъл и непредпазливост.

Хората все уплитат душите си във виновно поведение.

Изобщо на огромна част от земляните не им е дадено да са добросъвестни. 



🦮








image




image




image


image




image



image


image











Тагове:   куче,   човек,   преданост,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teomira
Категория: Политика
Прочетен: 1209859
Постинги: 1237
Коментари: 84
Гласове: 1070
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. blog