Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2012 16:34 - Кога ще бъде уволнен от ВСС "съдия" Ангел Павлов от СРС?
Автор: teomira Категория: Новини   
Прочетен: 3343 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 18.12.2013 09:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес, 4 септември 2012 г. ми се обади лично "съдия" Ангел Павлов от СРС, за да ми каже, че е дал ход на НЧХД №7159/2011г. и че трябва да се явя на 1 октомври 2012 г. на заседание.Назначил ми е служебен адвокат на име Янакиев, който също говори с мен от GSM - а на Ангел Павлов.Нечувано!!!GSM 0886 097 921 принадлежи на "съдия" Ангел Павлов, който счупи рекорд по бандитизъм в съдебната зала.Колко Ви платиха за незаконното наказателно преследване срещу мен?Пари ли Ви трябват Ангел Павлов?Адв. Янакиев, без мое знание е поискал  да се яви свидетел на съдебното заседание.Не съм посочвала никакъв свидетел и не ми е нужен адвокат, защото мога и сама да се справя с тази зловеща организирана престъпна група в съдебната система.Настоявам за незабавно прекратяване на НЧХД №7159/2011 г., което е образувано в нарушение на НПК и на принципа Non bis in idem!Не желая повече такъв тормоз, който продължи повече от 3 години.Защо Ангел Павлов не взе предвид 2 -те Прокурорски Постановления, постановени  по 1 и същи казус. Прокурор Румяна Стоянова - какво ще предприемете във връзка с това зловещо престъпление срещу мен? Недосегаем ли е "съдия" Ангел Павлов, който унищожава държавност?Как е възможно подобно чупепе на кокалчета и 100% произвол в съда?Няма никакво наказателно дело, защото Румяна Стоянова се е произнесла в моя полза още преди 3 години, като е прекратила преписката.
Апелирам за незабавно уволнение на разбойника Ангел Павлов, който не желае да прилага принципите на законността.Нямате право да давате карт бланш на престъпници.Няма нужда от съдии, които не реагират и не подлежат на правосъдие.Следователят Димитър Каменов Димитров е лицето, което явно подпомага с пари този процес.
Изляха се доста финансови средства в този съдебен фарс и всичко това става днес и сега.Платено е на "съдия" Ангел Павлов да издаде осъдителна присъда.Не съм сигурна, че ще успеете да подарите хилядярки на един елементарен крадец на ток и психично болната му жена Росица Георгиева Стоянова.Лежала е доста време в психиатрия и е болна от епилепсия.
Кога Ангел Павлов ще бъде осъден за престъпление по служба?




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: teomira
Категория: Политика
Прочетен: 1209897
Постинги: 1237
Коментари: 84
Гласове: 1070
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. blog